Website van het Jaar

Minder bekende sporten om conditie op te bouwen

Sporten is gezond en leuk. Het advies is om dagelijks minstens 30 minuten te bewegen. Voor kinderen geldt dat ze 60 minuten beweging nodig hebben op een dag. 

Sporten zijn er in verschillende soorten en maten. Je hebt bijvoorbeeld teamsporten en individuele sporten, sporten met bal of juist zonder bal. Voor iedereen is er wel een sport te bedenken die bij hem of haar past. Naast de bekende sporten als voetbal, tennis of atletiek, bestaan er ook veel sporten of manieren van bewegen waar je misschien niet zo snel aan denkt. 

In het dossier "Minder bekende sporten om conditie op te bouwen" kun je meer lezen over wat minder bekende sporten.

Pagina laatst aangepast opĀ 15-08-2019

Auteur: Redactie Gezondheidsplein

Cookies

Gezondheidsplein

Cookies op gezondheidsplein.nl

Om gezondheidsplein.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken, gebruikt Gezondheidsplein cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). 

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze website volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Daarnaast kan je door deze cookies informatie delen via social media.

Als je op "Accepteer" klikt, dan geef je Gezondheidsplein toestemming om cookies voor social media en gepersonaliseerde advertenties te plaatsen. Lees hier meer over in ons privacybeleid en cookiebeleid

Via "Cookie Instellingen" kan je zelf ook instellen welke cookies worden geplaatst. Je kan je keuze altijd wijzigen of intrekken op ons cookiebeleid.


Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren