Minder bekende sporten om conditie op te bouwen

Sporten is gezond en leuk. Het advies is om dagelijks minstens 30 minuten te bewegen. Voor kinderen geldt dat ze 60 minuten beweging nodig hebben op een dag. 

Sporten zijn er in verschillende soorten en maten. Je hebt bijvoorbeeld teamsporten en individuele sporten, sporten met bal of juist zonder bal. Voor iedereen is er wel een sport te bedenken die bij hem of haar past. Naast de bekende sporten als voetbal, tennis of atletiek, bestaan er ook veel sporten of manieren van bewegen waar je misschien niet zo snel aan denkt. 

In het dossier "Minder bekende sporten om conditie op te bouwen" kun je meer lezen over wat minder bekende sporten.

Pagina laatst aangepast op 15-08-2019

Eindredactie: Redactie Gezondheidsplein

Cookies

Gezondheidsplein

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Gezondheidsplein.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien.

Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren