Gezondheidsplein is een informatieve website over gezondheid. De gezondheidsinformatie op deze website staat los van eventueel getoonde advertenties.

Hoe zit het met tussendoortjes?

3.9 uit 5 - 8 beoordelingen
Beoordeling icoon0 mensen vonden deze informatie nuttig

Wanneer je diabetes hebt, is het belangrijk om regelmatig te eten. Naast de drie hoofdmaaltijden op een dag, kun je dus ook het beste enkele tussendoortjes nemen. Het is hierbij uiteraard wel raadzaam om te kiezen voor gezonde tussendoortjes.

Enkele voorbeelden van verantwoorde tussendoortjes zijn:

  • BiscuitjesKleine snacks zoals: biscuitje, rijstwafel, zoute stokjes, Japanse mix of toastjes met mager beleg.
  • Rauwkost.
  • Noten.
  • Fruit.
  • Boterham.
- Advertentie -

Vond je deze informatie nuttig?

3.9 uit 5 - 8 beoordelingen

Heeft deze informatie jou geholpen?

Pagina laatst aangepast op 04-03-2014

Auteur: Redactie Gezondheidsplein

Meld je aan voor de nieuwsbrief

En ontvang 2 tot 4 keer per maand alle informatie over jouw gezondheid

Je kunt je op ieder moment uitschrijven voor de nieuwsbrief. Lees hier meer over in ons privacybeleid en cookiebeleid.

- Advertentie -
- Advertentie -

Gezondheidsplein is partner van onder andere Dokterdokter en Ziekenhuis. Wij werken samen met verschillende medische patiëntverenigingen, beroepsverenigingen, stichtingen en medisch specialisten.

Twitter pagina van Gezondheidplein.nlYoutube pagina van Gezondheidplein.nlFacebook pagina van Gezondheidplein.nl