Special: In balans met jezelf

Gebruikerservaringen A.Vogel

Dormeasan

Alien
"Regelmatig heeft mijn zoontje problemen om in slaap te vallen. En ik zelf ook wel eens als ik het druk heb gehad. Als we dan in bed liggen begint alles te 'malen' en duurt het lang voor we in slaap vallen. Meestal merk je het al snel als het een tijdje gaat duren voor je in slaap valt. Dan nemen we een tabletje Dormeasan (ik twee, mijn zoontje één) en het werkt fantastisch, want we vallen dan veel sneller in slaap. Sindsdien voelen we ons ook veel uitgeruster. Wij zouden iedereen zeggen: probeer het ook!"

Marian
"Ik heb een bijzonder goede ervaring met Dormeasan. Ik slaap er heerlijk door en daardoor voel ik me uitgerust en fit als ik opsta. En ik slaap de hele nacht weer door!"

Passiflora forte

Nel
"Ik gebruik Passiflora zelf met succes. Voor mij was het vooral om mijn innerlijke onrust tegen te gaan. Ik heb het écht aan Passiflora te danken dat ik het nu zo goed als kwijt ben."

Edline
"Een paar jaar geleden moest ik een zeer zware operatie ondergaan. Dat leverde mij en mijn man zóveel spanning op, dat we er beide een zenuwinzinking van kregen. De artsen schreven ons chemische rustgevers voor, maar na alle chemische producten die ik al moest gebruiken, vond ik dat geen optie. Toen herinnerde ik me Passiflora: dat gebruikte ik tegen de stress toen wij gingen trouwen.Dat hielp toen zó goed dat ik het nu weer kocht. Het heeft voortreffelijk geholpen, zowel voor mij als voor mijn man."

Hyperiforce forte

Ineke
"Vier jaar geleden kwam ik zeer onverwacht alleen te staan en raakte daardoor gedeprimeerd. Mijn huisarts en psycholoog raadden antidepressiva aan, maar ik koos ervoor dat niet te doen. Ik wilde alert blijven en m'n volle verstand blijven gebruiken in de periode na het verlies van mijn partner. In eerste instantie gebruikte ik daarom niets, later heb ik op eigen initiatief Hyperiforce forte aangeschaft en dat gebruik ik nu al enkele maanden. En ja, hoor... mijn paniekgevoel is weg als ik 's ochtends wakker word, ik stap rustig een nieuwe dag in en ik heb meer regelmaat en rust in m'n leven."

Annemarie
"Jaren geleden was ik heel nerveus en onrustig en had ik vaak last van hyperventilatie. Mijn huisarts vond dat ik daar maar mee moest leren leven, maar daar kon ik niet mee om gaan. Ik besloot naar een homeopaat te gaan. Na mijn verhaal gaf hij mij druppels en pilletjes van dokter vogel mee (Hyperiforce forte) en beloofde me weer 'handtam' te maken. Dat gaf me zoveel vertrouwen dat ik me daar helemaal aan vastklampte als ik het niet meer zag zitten. En hij kreeg gelijk!"

Carole
"Al meer dan 6 maanden gebruik ik paroxetine (een rustgever) dat me meer en meer een dof gevoel in mijn hoofd gaf. Ik wilde overstappen naar een plantaardig middel, maar durfde de stap eerst niet goed te zetten.Toen heb ik advies gevraagd via de site van A.Vogel en ik kreeg onmiddellijk een antwoord met een oplossing: één tabletje Hyperiforce forte gecombineerd met 2 tabletjes Passiflora complex. En na ongeveer een week voelde ik me ontzettend opknappen. Sindsdien neem ik trouw mijn plantaardige helpers en ik voel me veel beter!"

Bestel nu Het Gezondheidsplein "In Balans" pakket
Bestaande uit 3 natuurlijke A.Vogel-producten: Dormeasan voor een goede nachtrust, Passiflora forte voor een ontspannen gevoel en Hyperiforce forte om lekker in je vel te zijn en blijven.
Dit pakket wordt aangeboden met leuke kortingen, maar je kunt ook 1 product kiezen.

Dossiers

Stel je vraag

Tweet