Vis eten goed tegen dementie
Nu.nl, 30-12-2002 | Ga naar het archief »
Oudere mensen die op zijn minst een keer per week vis eten, lopen minder kans op dementie en de ziekte van Alzheimer. Dat zeggen Franse onderzoekers, wiens onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het medisch vakblad British Medical Journal.
Lees het complete artikel op Nu.nl
Lees het complete artikel op Nu.nl
Lees meer over de in dit nieuwsbericht vermelde aandoeningen: